Thursday, December 27, 2012

...پورا چاند


image
It was not me, not else, who it could be? i am not sure as always. It was my imagination or what else? i am spell bound. Why ? yes it is full moon. When I  look up into the sky, standing on the roof of my house,  i instantly mesmerized with the beauty of the full moon shining brightly in the sky.
میں اور میرا پورا چاند۔چاند ہمیشہ پورا ہوتا ہے۔ وہ کبھی ادھورا نہیں ہوتا۔ ادھورے ہم ہوتے ہیں۔جو اپنی خواہشات کے بند دائرے میں گھومتے رہتے ہیں۔پورا چاند بہت خوبصورت ہوتا ہے۔وہ ہمیشہ سے ہی خوبصورت ہے مگر جب میں اسے دیکھتا ہوں تو میرے لئے صرف خوشی اور مسرت کا ہی نہیں بلکہ امید و یاس کا ایک ایک درجہ بھی رکھتا ہے۔پورا چاند، میرے خوابوں کا رکھوالا ہے، میری امیدوں کا مرکز ہے میری خوابیدہ صلاحیتوں کا مسکن ہے۔میری راتوں کا ساتھی، میری اداس شاموں کا ہمراہی۔پورا چا ند میرے لئے پریستان کا ایک ڈیرہ ہے۔جہاں ہر ماہ میں اپنی تخلیات کی دنیا بساتا ہوں۔جہاں ایلس اور سمرفس آتے ہیں جہاں سنووہائیٹ اپنے بونوں کے ساتھ کھیلتی نظر آتی ہے۔ناٹر ڈیم کا کبڑا امید کی روشنی پھیلاتا ہے توپنوکیو ا پنی کہانیوں سے سب کو محظوظ کرتا ہے۔ کہیں سنڈریلا اپنے رقص سے سب کو لبھاتی ہے تو ریڈ رائڈنگ ہڈ سب کو اپنی آواز سے مسہور کرتی ہے۔ یہ سب پورے چاند کا کمال ہے کہ میں ا س سارے پراگندہ ماحول سے چند لمحوں کے لئے دور ہو جاتا ہوں جو کسی آفریب کی طرح منہ کھولے ، میری بے بسی کا مذاق اڑاتا ہے
I know that truly living is something that can be very difficult to do. There are many  reasons, many  incidence , that are making us unhappy and I don’t say, I am perfect and I am beyond relentless desires , human are facing but one night on every month this full moon make me believe, to live to the best I am capable of. It is very easy to get caught up in all the things that are wrong with this world, unmatchable with our personalities but this full moon reminds me, my responsibility to represent hope.

1 comment: