Tuesday, June 21, 2022

 کتاب پر تبصرہ۔

دھتکارے ہوئے لوگ
افسانے
مصنف۔ محمد نواز کمالیہ

اس کتاب کو اگرچہ میرے پاس آئے ایک سال ہوگیا تھا لیکن پہلے تو ایک دوست پڑھنے کیلئے مانگ کر لے گیا ۔ اسکے بعد کہیں رکھ کر خود بھول گیا۔ چند دن پہلے دوبارہ دریافت ہوئی تو کھڑے کھڑے چند ورق گردانے تو حیرت اور بے یقینی کی کیفیت میں آدھی کتاب ختم کر ڈالی۔

محمد نواز سے میری پہلی ملاقات مراد خاں کے گھر پر ہوئی۔ اس ملاقات میں انکی شخصیت کے بارے زیادہ اندازہ نہیں ہوسکا۔ چند ماہ پعد گھر پر تشریف لائے تو ان کے ساتھ لمبی نششت ہوئی۔ جس دوران ان کی لگن جستجو اور علمی ذوق کا میرے اوپر گہرا اثر ہوا۔آجکل کمالیہ کی تاریخ کے حوالے سے کام کررہے۔ اور جس محنت سے وہ اس کام پر لگے ہوئے مجھے یقین ہے ایک بڑی تاریخی دستاویز منظر عام پر آنے والی ہے۔
دھتکارے ہوئے لوگ محمد نواز کی جو پیشے کے لحاظ سے تدریس سے وابستہ ہیں، افسانوں کا مجموعہ ہے۔
اور انداز بیان، اسلوب منظرنگاری مقامی الفاظ کے بے ساختہ استعمال نے مجھے چونکا کے رکھ دیا ہے۔
مصنف کا ناصرف مشاہدہ بہت کمال کا ہے بلکہ منظر نگاری پر بھی بھرپور دسترس حاصل ہے۔۔
پہلے ہی افسانے کاتک کی دلہن میں کلاسک افسانہ نگاروں کی جھلک نظر آئی۔
دھتکارے ہوئے لوگ، برفیلی شام، دھندا، ادھل، ماں کی تنہائی، آخری سگریٹ، حرام زادہ، ملاپ، سوشل اینمل ایک طرف موضوعات کا اتنا تنوع دیکھنے کو مل رھا اور دوسری طرف ہر افسانہ تکنیکی لحاظ سے ایک مکمل افسانہ ہے۔۔۔ محمد نواز کے اندر ایک مکمل افسانہ نگار موجود ہے۔ اور امید ہے وہ سنجیدگی سے اس کام کو جاری رکھیں گے
میں یقین سے کہہ سکتا ہوں کہ اگر ان کا کسی بڑے شہر سے تعلق ہوتا تو آج ادبی حلقوں میں ایک بڑا نام شمار ہونا تھا
کتاب حاصل کرنے کیلئے
03008796114

No comments:

Post a Comment